Obľúbené filmy (9)
Forrest Gump (1994)
...tento film jsem si zamilovala hned napoprvé, ráda se k němu vracím...asi jako k čokoládové bonboniéře ;o)
Rain Man (1988)
...geniální
Maratónec (1976)
...je to bezpečné ?
Krstný otec (1972)
Tri dni Kondora (1975)
Motýlik (1973)
To je první film, ve kterém jsem jako malá viděla Dustina Hoffmana...a už tehdy mi učaroval, dokáže zahrát všechno, věřila bych mu i kdyby zdramatizoval jízdní řád...Ten film se mi už tehdy moc líbil, ale vyděsila mě lepra, dodnes mi ta scéna s tím doutníkem dává zabrat...