Recenzie (12)
Herkules (2014)
Děsná slátanina.
Muž z ocele (2013)
Čekal jsem něco jinčího, než skorokatastrofickej film. Sice parádně udělanej, ale divnej. Ale sountrack si určo seženu :-)
Divoký Django (2012)
Good Job, Quentin!
Smrtonosná pomsta (2012)
Takovéhle filmy by snad měli zakázat natáčet!
Abraham Lincoln: Lovec upírov (2012)
Strašná slátanina, k tomu nemá smysl se ani víc vyjadřovat ...
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Náramně jsem se pobavil!!!
Top Gear (1978) (relácia)
Tento seriál mě baví, baví a baví ... pořád !
Slzy slnka (2003)
Dojemný film o odvaze a hrdinství amerických vojáků na pozadí kmenových válek podporavaných americkou vládou.
Bojová loď (2012)
Plýtvání penězi a ztráta času návštěvou kina ...
Nezastaviteľný vlak (2010)
Až na pár zbytečných vět a typicky americký happy end, velice dobrý film ...