Obľúbené filmy (10)
Hviezdny prach (2007)
Film, který kombinuje spoustu žánrů (pohádka, fantasy, horor, komedie) a ve výsledku to vůbec nevadí, spíš prospívá. Hlavní linie příběhu je klasická pohádka (milenci, kteří to že se milují zjistí až ke konci), je doplněna soubojem o trůn mezi princi a čarodějnicemi toužícími po nesmrtelnosti. Postavy ve filmu jsou skvěle zahrané hlavně bych vyzdvihnul výkon Marka Stronga v roli Septima, který hrál tak dobře, že jsem doufal že Septimus vyhraje. Výsledek...Stardust je podle mě nejlepší film jakej byl kdy natočen. A Matthew Vaughn se stal jedním z mých nejoblíbenějších režisérů.
V Bruggách (2008)
Nic neříkající název byl důvod proč mi chvíli trvalo než jsem si tento skvost pustil. Začátek je takový neviný a nic nenasvědčuje tomu že jde tak trochu o psycholcký drama s trochou černého humoru. Oba dva herci v hlavních rolích jsou vynikající, hlavně teda Farrell, Brugy mi zatím přijdou jako jeho nejlepší herecký výkon. Zaujme i Ralph Fiennes.....a hlavně opravdu povedený konec.
Legendy z Dogtownu (2005)
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Je fakt, že kniha je ještě o hodně lepší. Chybí hlavně Tom Bombadil. Zase na druhou strahu Jackson udělal všechno proto aby celek fungoval a aby ,,ostříhání" nebylo až tolik vidět. Společenstvo je z celé trilogie nejlepší a jde o jednu z nejlepších knižních adaptací. Myslím že by byl spokojen i Tolkien.
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Nejlepší pirátský film s vynikajícím příběhem a spoustou nezapomenutelných postav od Cottona až po Jacka, ale hlavně kapitána Barbossu, kterej je rozhodně nejlepší záporák.