Recenzie (54)
Everwood (2002) (seriál)
Ještě pořád je to moje srdcovka, jen 4. série už je vážně otřesná..
Třída - Život poté (2010) (seriál)
Co se stalo poté, když se TO stalo? Úžasný nápad a skvělé provedení. Možná se mi to líbilo ještě víc, než samotná Klass..
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Miluju jejich přízvuk, první 2 série a úplně všechno na původním gangu! 1. série 100% 2. série 100% 3. série 80%
Hrozba z temnoty (2005) (seriál)
Sice jsem to viděla tak do páté série, ale super! :)
Lidská stonožka 2 (2011)
Ztotožňuji se s komentářem od Flipnic !
Lidská stonožka (2009)
To je nářez!!
Simon Birch (1998)
Přestože ve filmu chyběly stěžejní události, věci se udály jinak a Owena Meanyho jsem si vždy představovala také jinak, film Simon Birch mě zaujal, že jsem se dívala až do konce. Milovníci Johna Irvinga, nepouštějte si Svět podle Garpa, ale toto. Modlitba za Owena Meanyho patří k mým nejoblíbenějším knihám a nevěřila jsem, že by se dala promítnout do filmu. A jak už jsem řekla, s knihou to nemá zase až tak moc společného, přesto je to hezké a hřejivé.
Yellowstonský národní park (2009) (seriál)
To je nádhera!
První den zbytku tvýho života (2008)
Komu se to líbilo, ať se podívá na film C.R.A.Z.Y. , je ještě lepší.. :)
Pološero (2011) (relácia)
Zatím jsem viděla jen Jizvy na duši, Bič na otce, Závod o slast, Zpřetrhané lásky a Obchod v bílých pláštích a je to fakt drsný!