Posledné recenzie (14)
Strážcovia Galaxie (2014)
Klasický marvelovský, 100x ohraný příběh. Přitom jsem se celou dobu skvěle bavil díky Rakeťákovi a Grootovi.
Iron Man 3 (2013)
Viděl jsem to ve 2D, ale skvěle jsem se bavil. Výborný casting (záporák se hodně povedl), skvěle nahláškováno, nepřehrávaný výkon od RD. Do kina na to znova nepůjdu, ale až bude DVD, rád na to mrknu znovu a asi i opakovaně.
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
O shlédnutí Scrubs jsem se pokoušel už několikrát, ale až teď jsem se k tomu pořádně dostal. A celých 9 sérii jsem viděl během jednoho týdne. První tři epizody jasná pětihvězda za dialogy i monology. Postupem času se ukazuje, že chybí propracovanější dlouhodobější námět a epizody jsou jedna jako druhá, postavy se nevyvíjejí dlouhodobě - změní se během jedné epizody. Dobře o tom vypovídá to, že některou postavu nechají umřít a ještě tři díly se vyskytuje v seriálu (epizody byly natáčeny jinak, než byly vysílány). Samozřejmě spousta dobrých hlášek to zachraňuje a rád se na první série někdy kouknu znovu, pět hvězdiček to ale není.