Recenzie (133)
Láska a iné závislosti (2010)
Skvěle vybraná dvojice hlavních aktérů :) moc příjemné pokoukání.
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Horory nic pro mě :) ale tuhle hru jsem kdysi hrál, za mě perfektní návrat, je to skvěle zpracované téma ze hry, takže nečekat nic nového, prostě něco, co zůstalo někde tam vzadu, úplně vzadu v temnotě představ a vrátí se zpět.. **** a půl * změna, ta atmosféra je skvělá, dávám *****.
Melancholia (2011)
Že by remake "Na kometě" v podání Triera, hmmm, není to můj šálek kávy..
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Sůůůůpééér jííízdááááá!!!! :)
Američan (2010)
Parádní vzpomínka na klasický kriminálky z frenč produkce a skvělý Jirka k tomu :)
Win Win (2011)
Komedie asi nééé, ale jinak fajn filmeček s pozvolným rozjezdem 3 a půl *
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Tak z tohohle jsem byl fááákt nešťastnej, na začátku, pak lepší, mno a pak 3 a půl * :)
James Bond: Skyfall (2012)
Sakra, kdo je tu hlavní představitel? M vidím, Astona vidím, vodku s martiny vidím a furt mi tu něco, nebo někdo chybí!! Už si začínám myslet, že za to nemůže Daneček, ale scénárista. Na Brosnana jsem si zvyknul po druhém filmu, proč to tady nejde? Dobrej akčňák, jo, to by mohlo být, ale Bond? Za mě ne.. Pár záblesků těžících z minulosti, pokus o vtip a dál...dál už nic.
Prci, prci, prcičky: Stretávka (2012)
Tohle se vážně povedlo, Sandlerovka bez Sandlera, tak trochu "Grown Ups", jdi na to šerminátore!! :) **** a půl *
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Nejsem na sportovní filmy, ale tohle je parádní věcička.