Obľúbené filmy (10)
Riddick: Kronika temna (2004)
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
je to pecka,zvlast kdyz to clovek vidi v kine nebo doma v HD na 5+1, audiovizualni lahoda,silny pribeh, emoce,proste nemuzu dat nic jineho nez 5stars ;-)
Šialená jazda (1997)
paradni beckova kacni skoro komedie,uz od 15 ji mam moc rad,akcni sceny jsou velmi dobre natocene dynamicky, ze by se za ne ani v matrixu nemuseli stydet."nechytite tobyho wonga a presto mate prijemny den?"mimochodem cesky dabing je vynikajici..;-)
Ctihodný občan (2009)
to ja muzu moc libilo! naprosto luxusni vykon Butlera a me sympatie az do konce. Zpusoby zabijeni ostatnih jsou napadite a film ma tempo a spoustu skvelych hlasek, rad si ho sem tam poustim :-) 90%