Posledné recenzie (7)
Všemocný (2011)
To mám nejradši, když o filmu nic nevíte předem, nic od něj nečekáte, neslyšíte na něj oslavné ódy ze všech stran, netěšíte se na něj…a pak jste mile překvapeni, protože je tak DOBRÝ! Od začátku do konce nenudí, herec v hlavní roli mi tam pasoval, i když jej moc neznám (nebo právě proto). Konec malinko nejednoznačný – ale nevadí, nebo právě ještě lepší, než naopak.
Súboj cti (1996)
Nemám ráda bojové filmy, dívala jsem se jen kvůli muže (který u toho usnul ;-). Ze začátku jsem si říkala, že to není až tak špatné, byl tam náznak příběhu.. Ale od druhé půlky už to ztratilo šťávu, samotné boje byly sice i místy vtipné, ale nějak (spíš nijak) mě to nenadchlo. Nicméně znám horší filmy, u kterých jsem myslela, že se nedodívám do konce, proto ne jedna, ale dvě hvězdičky.
Čo si doma upečieme (1998)
Říkala jsem si, že to bude jen taková jednoduchá odpočinková komedie (jednoduchá ano, komedie-moc ne) a tak jsem si ji pustila jen jako kulisu k mechanické činnosti, u které jsem nemusela přemýšlet a aby mi rychleji utíkala. Přesně k tomu se film hodil - nepřekvapil mě. Znova bych se na něj určitě nedívala, i když mám ráda Luka Wilsona i Drew Barrymore..