Recenzie (50)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Nikdy neštvite matky, hlavne nie tie narušené... Asi som videl iný film, lebo nechápem to hodnotenie.
The Next of Kin (1942)
Zub času sa podpísal dosť výrazne. Cítiť tam americkú vojnovú propagandu, zaujímalo by ma, ako bol prijatý verejnosťou. Voľne dostupný tu.
X (2022)
Nedostatok sexu netreba podceňovať!
Planeta Česko (2017)
Vizuálne skvelé a originálne. No ten sprievodný komentár bol vskutku hrozný vo všetkých smeroch...
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Po roku pridávam štvrtú *, lebo za ten rok som sa k tomuto filmu vrátil minimálne trikrát. Napriek všetkému, čo mi na tomto filme prekáža, si tento film zaslúži lepšie hodnotenie.
Ada (2021)
Niekedy aj tí najbližší sú len ovce.
Nie na mojom dvore (2020)
Komédia to teda rozhodne nie je, ale nezaslúži si to ani také hrozné hodnotenie...
Eternals (2021)
Najdrahší lacný film, aký poznám.
Titán (2021)
Sex treba mať s ochranou, tobôž v takomto prípade. Niektoré deti sú len na oštaru.
Matrix Resurrections (2021)
zbytočné.