Obľúbené filmy (7)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Bez debat jeden z nejlepších filmů, které jsem viděla. Syrový, realistický, trochu dojemný a poetický, smutný i plný naděje, plný rozmanitých postav, které vám prostě přirostou k srdci (a vůbec nevadí, že se jedná o vrahy a zloděje)... Ano, právem se řadí na první místo v žebříčku. *potlesk*
Constantine (2005)
Nejlepší role Keanu Reevese. Miluju cynismus Constantina (kdo by v dnešní době zvednul prostředníček na samotného ďábla, že?), stejně jako miluju celé tohle promakané béčko!
Pravidlá muštárne (1999)
Tady nemá smysl se dlouze rozepisovat - emotivní a silný příběh spolu se skvělými herci a dobře fungujícím scénářem dali dohromady film, který mě okouzlil a na který se určitě ráda podívám znovu. Pátá hvězdička je za roztomile nevinného Tobeyho Maguira.
21: Oko berie (2008)
Tenhle film jede od začátku do konce a to se cení.:)
Na dotyk (2004)
Věta "I don´t love you anymore" mi bude asi dlouho strašit v hlavě. Skvělý vybroušený film o vztazích se výborným hereckým obsazením. Btw nevěděla jsem, jestli Clivea Owena milovat nebo nenávidět, jeho postava byla prostě nejlepší.:)
Pýcha a predsudok (2005)
Život je krásny (1997)
Jeden z nejkrásnějších, nejdojemnějších a zároveň nejvtipnějších filmů, jaké jsem kdy viděla. První část, kde si Guido namlouvá svoji "princezničku" je kouzelná svou naivitou a romantikou, Roberto Benigni ukazuje naplno svou komickou tvář a já se u toho vážně bavila. Druhá část, v koncentračním táboře, je děsivá, tragická a zároveň... pořád trochu snová. Pokus proměnit celou tu hrůzu ve hru obsahuje tak neslučitelný rozpor, že se člověk musí smát a zároveň mít na krajíčku. Už dlouho ve mně žádný film nevzbudil tolik emocí, jako právě tento. Právem je mezi 200 nej filmy, a právem se zařadil mezi mých TOP 20. P.S. Scéna, kdy Guido překládá německého esesáka, je vrcholem komiky tohoto filmu.