Recenzie (118)
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
:D:D:D No i mimice se dá smát. Tady slov ani neni potřeba :D:D:D
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
Star Wars sem viděl akorát tento díl a bylo to super.
Naruto (2002) (seriál)
SRY všem fanouškům ale tohle mě fakt nevzalo!!!
Godzilla (1998)
Zas tak skvělý to nebylo!! Pár dobrých hlášek Rena, akčních scén, ale nic skvělého
Korn: Live At Montreux (2004) (koncert)
Skvělý seznam skladeb! Pěkná podívaná
Korn: Live (2002) (koncert)
Vynikající show mé oblíbené kapely :). skvělý zvuk, kamery a to podium!!!!!. Pro mě nejlepší koncert od Korn
Hviezdna brána (1997) (seriál)
Sakra !!!! Tohle fakt nemusim... Všichni mimozemšťani vypadaj jako lidi!!! Lidi co vypadaj jako z pravěku, ani nemaj nic na sobě ale maj světelný zbraně a rakety.... ! A je tu mnoho dalších kravin! Je to trapný a nudný ( pro mě )!
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Skvělý seriál u kterého se bezvadně bavím. Škoda že sem neviděl všechny díly
Maléry pána účtovníka (1980)
No opravdu nejlepší Fantozzi film. Pro mě je i na prvních místech v komediích. Tento film je snad ftipný každých 5 vteřin. :D
Obchodník so smrťou (2005)
Skvělý příběh. Nádhera!!!!!