Obľúbené seriály (10)
Buffy, premožiteľka upírov (1997)
Můj asi nejoblíbenější seriál. :-)
Zúfalé manželky (2004)
já jsem ještě neokomentoval Zoufalky? Naprosto dokonalý seriál, který si neustále udržuje svůj standart.. Ano má to své mouchy (velmi častá vražda, sebevražda...)...Ale co by taky měli pořád vymýšlet. Já považuji Zoufalky za jeden z nejkvalitnějších seriálů! 1,2,3,4,5,6 sérii jsem viděl už asi 5x a neustále mě baví.. to asi mluví za vše ne? Dalším velký plusem je výběr hereček, které se dokonale hodí do rolí, které ztvárňují a scénárista napíše scénář, přesně podle toho jak ho daná herečka dokáže zahrát! Prostě zbožňuji ZOUFALÉ MANŽELKY
Dvojičky (2011)
Pilot: Musím říct, že se mi zatím seriál opravdu líbí. Líbí se mi typ zpracování a samozřejmě Sarah Michelle Gellar, která předvedla vynikající herecký výkon. Méně nadšený jsem byl z efektů zeleného plátna a hudby. Doufám však, že se to bude jen zlepšovat.
Kosti (2005)
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000)
Dr. House (2004)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
The Crazy Ones (2013)
Miluji ten seriál...