Recenzie (197)
Zaklínač (2019) (seriál)
Velice povedený seriál s mladým Clintem Eastwoodem v hlavní roli. To jeho "Fuck" zní skvěle. 2 minuty mi stačily k tomu abych věděl, že tohle určitě zkouknu. Masakr na tržišti a následný souboj byl bez chyb. Naposledy jsem takhle čuměl v Daredevilu, když Punisher řádil ve věznici. Laťka byla bohužel nastavena příliš vysoko a další akce už byly v porovnání o dost slabší. Od 5. dílu už to sice není taková bomba, ale koukatelné to stále je.
Furie (2019)
Je to velice příjemné sledovat, jak se mlátí Vietnamci mezi sebou. Film má spoustu much. Dialogy jsou hodně divný a padouši jsou hlupáci, ale stejně se na to ještě, kvůli těm bitkám, minimálně 50x podívám.
Watchmen (2019) (seriál)
Hodně originální seriál. Chvilku to trvalo, ale dílky na nakonec hezky zapadají. Jediná věc, která mě štvala byla nečinnost Dr. Manhattana. Nejlépe to řekl starý Will: “Considering what he could do, he could have done more.”
Šialenstvo (1994)
Hodně ujetá podívaná, která vám pomotá hlavu. Carpenter je génius. Nejděsivější pro mě byla ta babka v hotelu a ty děcka. Atmosféra hustá od začátku až do konce.
Borat: Nakúkanie do ameryckej kultúry na objednávku slavnoj kazašskoj národa (2006)
Tenhle film jsem viděl snad 1000x a pokaždé mě rozesměje. Pod buranským humorem se skrývá velice inteligentní a dojemná satira. Komedie, která dokázala většině světu přesvědčit, že je Kazachstán velký Chánov a z Američany udělal ještě větší burany než jsou. Jeden z nejvtipnějších filmů, které jsem kdy viděl.
Watchmen - Little Fear of Lightning (2019) (epizóda)
Zatím nejpovedenější díl. Snad budou další díly podobné.
Muži v čiernom: Globálna hrozba (2019)
Starší Muži v černém byli pro mě srdečnou záležitostí, takže tohle mě dost zklamalo. Celý ten starší svět prostě vypadal mnohem přesvědčivěji než to čeho jsme tu svědky. Příběhy velice přímočaré a nenucený humor, který dokázal rozesmát a vycházel spíš z generační propasti mezi agenty. To mě dokázalo rozesmát, kdykoliv se na to podívám. Tenhle nový svět MIB je pro mě moc velký. Všechny postavy se snaží být za každých okolností cool a marvelovské vtípky jsou dobré, když je člověk vidí poprvé. Nic na opakovaný zážitek. Celý film jako by cílil na jiné ,mladší publikum. Což by vysvětlilo toho otravného pěšáka. Celkově velké zklamání.
Batwoman - Pilot (2019) (epizóda)
Super gay Batwoman, černošská láska, asijská nevlastní mamka a nevlastní ségra. Potom ještě černý Alfréd s afrem a padouch je její bláznivá vlastní sestra. Příjde mi to hrozně nucené a místy jsem se i smál.. Být o 10 let mladší, tak bych to hltal jako blázen. To jsem si jist.
Joker (2019)
Život je těžký a je těžší, když jste retard. Joaquin prostě umí hrát a veškeré pochybnosti a skepse, které jsem měl se vypařily hned po pár minutách. Hraje chlápka co se chce stát komikem, ale pro všechny je jenom šaškem. Schytává to ze všech stran a bylo to nejspíš jenom otázka času, kdy se zblázní. Nejvíc mě překvapilo množství krve. Jak zničehonic najednou zabije ty šmejdy v metru. To jsem čuměl. A ta slovní výměna na konci Joker vs. de Niro byla absolutně bez chyb.
Spomienky na vraždu (2003)
Film s pomalejším rozjezdem a vynikajícím koncem, který byl vrcholně neuspokojivý. Moc dobře natočený snímek.