Recenzie (115)
Xena (1995) (seriál)
Jako teenager jsem u Xeny mocně fapoval.
Přístav (2015) (seriál)
Měním ze 2* na 1* - Jitka Schneiderová už tam nehraje. Jedna hvězda čistě jen za to, že se to natáčí u nás.
Chata v horách (2012)
Bwahaha! To, co se ze začátku tvářilo jako trapný tuctový vyvražďovací horor, se v druhé půlce změní na něco hodně nečekaného. Milé překvapení!
Dracula 3000 (2004) (TV film)
Udo Kier to zachraňuje.
Tvrďas (2012)
Danny Trejo pobíhá po městě a mlátí lidi. Béčková akční oddechovka, kde si člověk nemusí namáhat závity.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Tak to je nálož! Futurama byla skvělá a svého času přinesla spoustu ujetých nápadů ale tohle.. tohle předčilo veškerá má očekávání. EDIT 17/2/2017: GIVE US SEASON 3!!
Traja bratia (2014)
Eh..?
Honza málem králem (1977)
Tři hvězdy za (tehdy) sexy Konvalinkovou.
Trója (2004)
Pokaždé, když se hollywood chopí podobného tématu, bůh zabije koťátko.
Spalovač mrtvol (1968)
Hypnotický film s podmanivou hudbou. A Hrušínský? Měl jsem z něj mrazení v zádech.