Recenzie (85)
Let číslo 93 (2006)
Dramatický, nervydrásající film podle skutenčné události - dovolím si tvrdit, jeden z nejlepších kdy natočených. O jménu Paul Greengrass ještě hodně uslyšíme.
Star Trek (2009)
Neskutečně strhující úvod filmu byl naprosto povedený, atmosféra by se dala krájet. Dále dechberoucí akční scény, z kterých mě opravdu až mrazilo v zádech. Obsazení filmu se nedá nic vytknout. Přijde mi, že Zachary Quinto se pro roli Spocka narodil a vůbec se mi nepřekrýval s rolí Sylera z Heroes, čehož jsem se původně obával. Když skončila poslední scéna, tak jsem opravdu neměl slov - hudba, herecké výkony a hlavně režie J.J. Abramse byla famózní a mě nezbývalo nic jiného než se přidat k plně tleskajícímu sálu.
Pohotovosť (1994) (seriál)
Nejlepší seriál z nemocniční a lékařské tématiky. Jel jsem neustále díl za dílem, prožíval osudy s hlavními hrdiny - velice návykové. Nemohu se dočka závěrečné 15-té série.
Tmavomodrý svět (2001)
Pro mě nejlepší český film. Válečné drama vypovídající o kamarádství, lásce, zklamání, ale i o tamní velice težké době pro české piloty a vojsko obecně. Skvělé herecké výkony Vetchého a Hádka.
Batman začína (2005)
Nolanův styl mě dostal. Batman - nikdy se nevyjímal nějak zvlášť mezi mými oblíbenými filmy, ale to co dokázál s touto povadlou serií filmů udělat Christopher Nolan, je až neskutečné. Batman Begins odstartoval novou etapu tohoto netopýra s pláštěm a doufejme, že bude pokračovat v této nastavené laťce. Musím podotknout, že na úspěchu tohoto filmu se s velkou dávkou podílela vycházející star Christian Bale.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Neil Patrick Harris = How I Met Your Mother
Hrdinovia (2006) (seriál)
Další z úspěšné vlny amerických seriálů a taky asi jeden z mých nejoblíbenějších. Téma nadpřirozenosti a "special people" - to je něco pro mě.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
První série genální - dále už to mělo své mouchy, ale pořád mě bavilo koukat se dál a dál a poznávat další nástrahy "osudu" pro hlavní představitele PB. Vše je zdárně za námi - bylo to fajn!
Temný rytier (2008)
Prozatimní vrchol celé Batman ságy. Nolan evidentně ví co dělá a doufejme, že v tom nadále bude pokračovat, i když to bude mít hodně obtížné, protože Dark Knight vypadá jako dokonalý bezchybný film, což jenom potvrzují svými brilatními výkony Heath Ledger i Christian Bale. To co si Nolen načrtl v Batman Begins, tak zde naplno rozvadí to geniální podoby.
Králi ulice (2008)
Nadprůměrný film s tolik profláklým tématem a s hvězdným Reevesem v hlavní roli. Srovnatelná úrověn s Ayerovým Harsh Times. 80%