Recenzie (38)
Spider-Man: Bez domova (2021)
JO... děkuji, že jsem mohl u toho být v kině a jen se nechat unášet. Top moment - asi nikoho nepřekvapí... P+P+P ;)))) Top postava - Willem Dafoe si Goblina užil.
Boba Fett: Zákon podsvetia (2021) (seriál)
No tohle bylo hodně rozpačité. Začne to skvěle, první dva díly jsou parádní a člověk se dozvídá co se dělo s Bobou po ep VI. Pak to začne hodně kulhat a to i díky neherci Temuerovi, a vlastně i nezajímavém ději, který se nikam neposouvá. To nejzajímavější přijde až s pátou epizodou a jak už tady mnozí psali je to hlavně díky tomu, že hlavní protagonista v této epizodě vůbec není. Jo vrátí se nám Mando a zachrání celou tuhle show aby se udržela nad 70% na CSFD. Věřím tomu, že kdyby se pokračovali pouze Bobou hodnocení by bylo výrazně nižší. Takže fajn karty jsou rozdané víme kdo je na které straně tušíme co se má stát v poslední epizodě a můžeme se jen usadit a užít si to. Bohužel onu poslední epizodu režíruje Rodriguez, kterému se to celé rozpadne pod rukama, jo tohle bolí. Vůbec nechápu, že se na to někdo podíval a řekl "Jo tohle je super, tohle pustíme, to se bude lidem líbit" bylo to utrpení, bohužel.. a je to škoda protože ten konec se dle mého názoru dal vymyslet jinak, nebo alespoň se dal lépe netočit a neudělat ze všech kladných postav nesmrtelné lidi co mají na sobě nějaké kouzlo, že nejdou zasáhnout. Už aby tady byl Kenobi a trojka Manda :).... Top momenty - Přepadení vlaku v ep 2. Příchod Manda na scénu. Top postavy - Mando, Fennec
Posledný súboj (2021)
Ridley Scott pořád umí. Takhle má vypadat historický film. Skvělá režie, scénář, herecké výkony, výprava... no mňamka. Top moment - tady je to jasný... DUEL.
Uncharted (2022)
Asi jsem byl mile překvapen. Možná i díky mému menšímu očekávání jsem si film užil. Uncharted od začátku sešlápl plyn a na brzdu moc nešlapal, vlastně stejně jako hry, které jsme všechny hrál a i proto jsem možná neměl tak velké očekávání. Takže jo, už se těším na další díly a rozvinutí světa Nathana Drakea. Top moment - akční scéna z letadla (odkaz na hru).
Batman (2022)
Ta atmosféra byla neskutečná. Od první minuty mě to přišpendlilo do sedačky a já jsem to hltal jako malej kluk. Klobouk dolů před Mattem, přesně takhle jsem si to představoval, jediná výtka je možná k poslední třetině, řekl bych, že tam už se to natahovalo a občas to i trochu zaskřípalo. I tak ale pálím plnými za 5*. Top moment - představení batmobilu, to jsem měl husinu po celém tělem, ta hudba u toho neskutečná a následná honička byla taková třešnička na dortu.
Pearl Harbor (2001)
Moje srdcovka, film který mám v top 10. Míša Bej je prostě bourák a Američan jako poleno :D ... úplně ho vidím jak sedí na té židličce s hrníčkem, kde je namalovaný orel, nad ním vlaje americká vlajka a on vymýšlí ten slow mo, kde chce aby prolétlo 5 bombardéru. // Top Moment - těžký vybrat jeden, ale asi vzlétnutí z letadlové lodě, s tou hudbou, mám husinu jen si na to vzpomenu. // Nej postava - Rafe McCawley // Top hláška - You are gonna be a father - No. You are..
Rozhnevaný muž (2021)
Já toho chlapa miluju, Guy Ritchie má prostě pořád koule a zatím co většina Hollywoodu leze do zadku všem menšinám, LBGT komunitám a snaží se poukázat na problémy dneška, tenhle borec pořád zůstává svůj a točí filmy pro chlapy. Vezme jednoho z největších tvrďáku, dá mu do ruky zbraň a důvod proč být nasraný a to je vlastně všechno, takhle jednoduchý to je, a jak jsme se u toho bavili. Skvělý vizuál a dechberoucí hudba. // Top moment - přestřelka v depu, to bylo bomba! // Nej postava – Jason Statham jako H // Top hlášky - Kill or be killed. It seemed to focus the mind // Yes, small hands. they make me quite popular
Armáda mrtvých (2021)
Pořád jsem si při filmu musel kontrolovat zda mám nasazené brýle a zda jsou dobře vyčištěné, pak jsem ale zjistil, že není chyba u mě, ale že se Snyder rozhodl natočit rozmazaný film, jo naprosto narovinu si řekl, že bude super něco takového natočit…. Nevím na čem v té době jel, ale výsledek není úplně to pravé ořechové. Beru to jako takové béčko, které by hrozně rádo hrálo první ligu, ale mělo spíše co dělat aby se udrželo v přeboru… // Top moment - útok zombie tygra // Nej postava – asi žádná, možná ten tygr? To bylo něco nového…
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Od nového oddílu jsem toho moc nečekal, jakmile se objevili první trailery začal jsem se mírně těšit a pak v kině jsem dostal přesně to co jsem od toho po shlédnutí trailerů očekával. Nenáročnou zábavu plnou akce a zajímavých postav. Bylo vidět, že herci si to užívají, Gunn za kamerou taky, no a my v kině s nimi. // Top moment - Vyvraždění kempu „nepřátel“ // Nej postava – King Shark // Top hláška – I cherish peace with all my heart. I dont care how many men, women and children i need to kill to get it.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Ale jo, až na ten zpackaný konec to byla slušná jízda. Ten koncept je skvělý, lidi mají rádi hry a pokud tam někomu občas vystřelí mozek je to ještě lepší, nebudeme si nic nalhávat, je to prostě tak. Ruku na srdce, pokud by to bylo bez krve hodnocení je nižší a vlastně by se z toho nestal takový fenomén. Ale ta krev tam je a je jí tam hodně. Vás vlastně od prvního dílu zajímá jak to dopadne, kdo vyhraje a hlavně jaké budou další hry a jak se v té hře bude umírat. Klobouk dolů před tímhle nápadem a asi zasloužené fanfáry, jen jak říkám škoda toho konce… // Top Moment – Kganbu. Celý tenhle díl byla jedna velká emoční jízda // Nej postava – Kang Sae-byeok (prostě ta severokorejka :D)