Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Chuck (2007)
Dr. House (2004)
House, to je skvělý diagnostik, ale má spoustu záporných vlastností, na kterých tento seriál staví. První epizody na sebe moc nenavazují a House jen léčí pacienty, ale v pozdějších částech seriálu se začne rozvíjet i příběh a tak začne být seriál opravdu zajímavým a návykovým. Bez toho příběhu bych dal seriálu asi jen 4 hvězdičky, ale to, že jsou v příběhu i překvapivé momenty, mě utvrdilo v tom, že tento seriál si opravdu zaslouží plné hodnocení.
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Futurama (1999)
Ajťáci (2006)
Hviezdna brána (1997)
Hrdinovia (2006)
Tento seriál se mi líbí hlavně díky propracovanému příběhu, nečekaným momentům a postavám, které skvěle zapadnou do děje. Na začátku je jen několik "hrdinů" a v příběhu pomalu přibývají, takže se v tom člověk neztratí. V seriálu je několik prolínajících se příběhů, podobně jako v seriálu Ztraceni, jen se děj nepřesouvá v čase, ale v místech. Např. Chvíli se děj odehrává v Japonsku s postavami Hiro a Ando a po chvíli je děj přesunut do New Yorku za jinými postavami. Tahle vlastnost seriálu se mi velice líbí a doufám, že se toho chytnou i tvůrci ostatních seriálů