Obľúbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Sherlock (2010)
Firefly (2002)
Vtierka Castle (2009)
Studio 30 Rock (2006)
Impresionisté (2006)
Ripper Street (2012)
Pro mě srdcová záležitost. Vychutnávám si tu atmosféru a dobu, kdy mohla policie lidi legálně tlouct. Těším se na každý další díl...