Recenzie (8)
Krampus (2015)
Škoda! na základe názvu som očákaval za hlavného "strašiaka" Krampusa, toho tam však bolo akosi pomenej. Miesto toho na mňa vyskakovali chodiace perníky a ja som mal dojem, že sledujem ďalší sequel Shreka. Prítomný bol aj plaziaci sa klaun, plyšový méďa alebo hračka akéhosi robota, čo vyskočila na Adama Scotta a začala ho bodať do chrbta. Adam Scott však celú situáciu okomentoval najvýstižnejšie: "To je snad vtip?"...
Mladosť (2015)
Hodnotiť tento film po prvom pozretí je ako hodnotiť sex hneď po strate panictva, ja si to radšej ešte pár krát zopakujem.
Dobrý dinosaurus (2015)
Animácia super ako vždy od Pixaru. Príbeh dojímavý, ale veľmi jednoduchý a nudný. A predovšetkým bez vtipu. Zábava - nula bodov.
Opití láskou (2002)
iné.
Školský zraz (2015)
Pre mňa veľké prekvapenie, miesto bláznivej komédie som dostal film s pointou a zároveň som sa slušne pobavil. Veľmi podcenená záležitosť.
Městečko Pines (2015) (seriál)
Zbytočne skoro odhalená pointa, čím divák akurát získa dostatok času na uvedomenie si veľa logických chýb. Prvá polka za 4*, druhá za 2*. Vo výsledku priemerná záležitosť.
Hektorova cesta aneb hledání štěstí (2014)
Dalo by sa z toho určite vyťažiť viac, ale dobre mi to padlo. Simon Peggy jede
Zack a Miri točia porno (2008)
čistých 5* Kevin Smith je umelec.