Recenzie (426)
Niečo z Alenky (1988)
Velmi zajímavé pojetí a úžasné zpracování co se vizualizace týče....řekl bílí králík
Most včera a zítra (1985) (TV film)
Hodnotím k vzhledem k mému bydlišti jako zajímavý pohled na starý Most...ovšem jinak je tento skutek spíše smutná realita....
Otesánek (2000)
Další dílo z podivné dílny pana Švankmajera mě i přes kritiku velice překvapil..člověk vnímá tu prapodivnou atmosféru přes dvě hodiny a ani mu to nepřijde a to dělá z filmu právě ten filmový požitek....
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
Silent hill je má slabost....herní....proto k filmovému předělu nahlížím o pár procent lépe než divák co hry nezná...vizuální stránka je dokonalá!Příběh je lineárně jednoduchý což je škoda...ovšem spokojenost je na místě.
Sinister (2012)
Velké uznání především audiovizuální části!
Viděl jsem ďábla (2010)
Velmi kvalitní krimi drama o posedlosti pomstou...překvapivě zde není ani vliv oné dlouhé stopáže filmu..vše tak rychle a napínavě utíká,že si za tou zástěrkou brutálních vražd a dramatického pronásledování psychopata ani neuvědomíte,že koukáte na 2 a půl hodinovou krimi....Výborné!
Hrdý Budžes (2003) (divadelný záznam)
Geniální je to správně zvolené slovo :)
Temné tiene (2012)
Potemnělé zklamání.trocha svitu leč nestačí...tentokrát jako by se ani o mistra T.Burtona nejednalo...
Diktátor (2012)
Ave Aladdin!Bravo!Kontroverzním humorem proti naším bránicím :) miluji tento humor!
Zaslaná pošta (2010) (TV film)
Krásné nakouknutí do bláznivé Zeměplochy....výborné zpracování...