Recenzie (885)
Margaret (2011)
to tedy ale bylo překvápko!! Nečekal jsem, že to bude tak dobrý. Už první scéna mě naladila, když se objevil můj oblíbenec Matt a i dál to bylo výborný. Je to zvláštní film tím, že ani s jedním z hlavních postav se nedá moc sympatizovat. Hlavní hrdinka ( excelentně zahraná Annou Paquin ) oscilovala mezi naivkou a mrchou. Každopádně byla hodně konfliktní. Moc dobře byly napsané dialogy, např. hádka ve škole nebo u právníka - to bylo přesné. Zážitek a rozhodně doporučuju. 90%
Krev pelikána (2010)
tak tohle bylo pro mě milé překvapení. Vůbec mi nevadilo, že to bylo z prostředí, které je mi tedy opravdu hodně cizí. Ale ta kombinace dramatu, romantiky a občasný humor mi prostě nějak sedl. I hudební podkres byl většinou povedený. Mělo to zkrátka takovou zvláštní náladu, na jakou občas narazím u těch menších, tzv. nezávislých filmů. Bylo to pěkné
Poslední na cestu (2009)
není to špatný film, je to dobře zahrané, hezky popsané, co s člověkem může udělat chlast, když si nedá pozor nebo je geneticky náchylný mu podléhat. Bylo to nicméně trochu přikrášlené, průměrná inteligence alkoholiků v léčebnách je podstatně níže než co jsme viděli ve filmu a také vyrovnávání se s náhlou abstinencí bývá náročnější než nám ukázal hlavní hrdina. Vlastně jsem nezaznamenal, že by projevil jakýkoliv náznak toho, že mu alkohol najednou chybí. V tomto smyslu to tedy nebylo právě věrohodné
The Crazies (2010)
pro tento žánr mám slabost, ovšem tohle nebylo nic moc. Nijak zvlášť nápadité, místy nelogické, po všech stránkách průměr, tomu odpovídá i mé hodnocení
Žena v čiernom (2012)
nebylo to špatné, kvalitní filmařina. Kdyby to byl můj první duchařský film, asi bych dal hodnocení vyšší, ovšem tohle už bylo stokrát viděné, jen v malých obměnách. Nic nového a originálního jsem tu nezaznamenal. Nicméně v rámci žánru to jistě patří k tomu lepšímu
Je třeba zabít Bona (2011)
docela by mě zajímalo, jak moc se ten příběh drží reality a co je pravda a co ne. Ale něco mi napovídá, že dokumentární přesnost tu hledat nelze. Každopádně pěkné a stojí za zhlédnutí. Potěšil mě můj oblíbenec Robert Sheehan
Otevřená srdce (2002)
výborně vystavěné drama a silný příběh, do kterého se lze snadno vcítit. Bylo by to za mě na plný počet nebýt nevěrohodnosti stavu, v jakém se po úraze nacházel Joachim. Je opravdu trochu zvláštní, že paciednt, který je od krku dolů nehybný, bez problémů dýchá, mluví, otáčí hlavou, v obličeji nehodou nijak nepoznamenaný ( vzpomeňme na Jožo Ráže třeba ). V tomto smyslu si tedy si tedy režiséeka udělala výlet do žánru fantasy. Když tohle člověk na začátku filmu polkne, tak pak už je na co koukat, výborně zahrané postavy manželů Marie a Niels.
Hudba hrát nepřestala (2011)
vstupní zápletkou docela originální film, na níž je postaven velmi lidský příběh. A taky o tom, jak i to zlé může být k něčemu dobré. Čtvrtá hvězda je za hudbu
Dom (2011)
trochu nedoceněný film, pro mě lahúdka. Velmi dobře a realisticky zpracovaný příběh, navíc skvěle zahrané postavy od Krobota a Medvecké. Rodinné drama, které potěší a stojí za vidění
Xingu (2012)
film, který nepřekvapí. Přesně to, co člověk může v takovém filmu očekávat, tu lze najít. O tom, jak indiáni musí ustupovat rozpínající se civilizaci bílých obyvatel. Po všech stránkách prúměrný film, největším kladem jsou záběry krásné přírody.