Recenzie (207)
Oblivion: Nevedomí (2013)
Mysteriózní protože se v zásadě nic nedozvíme :-), Ta myšlenka je ale dobrá, děj trochu předvídatelný, krásný design takřka všeho, prostředí postapokalyptického světa. Jen nevím co tam dělal králokat z GoT :-))
Vyvolený (2000)
Já nevím .... vždy když hrála ta ohromě dramatická hudba, tam mi to přišlo strašně nedramatické... myšlenka, zajímavá, závěr trošku překvapující a zároveň očekávaný. 55% hlavně za ústřední dvojici herců.
Na konci sveta (2013)
Invaze zlodeju tek, a temer Fallout konec ;). Mohlo to ale byt lepší. ... na genialni Hot Fuzz to tedy nemelo.
Ghost in the Shell 2.0 (2008)
přechod z kresleného do renderovaného je možná moc násilný .... nicméně stále je to dobrý film
Růžoví plameňáci (1972)
dekadentně šokující kýč! Pár scén je teda opravdu mimolimit. Projekce v kině tomu dává opravdu zvláštní atmosféru (Festival otrlého diváka). Ústřední melodie je parádní.
Wolverine (2013)
určitě nejtestosteronovitej hrdina z X-Manů ... hrozně mě to připomnělo film Wasabi (2001). .. ale jen s "Rosomákem" :). Důležitá věc je při sledování filmu si uvědomit, že je podle komixu, není to realistické drama :-)
Jobs (2013)
Americký sen o klukovi z garáže co to dotáhl až na vrchol .... piráti ze Silicon Valley byli lepší ... Jobs jak byl zobrazen ve filmu by Apple nevybudoval ... přišel mi moc jako blázen :-)
Můj vysvlečenej deník (2012)
tak to že "vysvlečení" bude na 95,7% v názvu pouze metaforické to se dalo čekat, název prostě má přitáhnout diváky :-). nebylo to tak špatné, ale ani tak dobré, prostě další z řady českých komedií. 55%
Alois Nebel (2011)
Nápad zfilmovat komix je dobrý, provedení je dobré, zde napsaný obsah téměř obsahuje celý děj filmu. Ale není to špatné.
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Na chudákovi hobitovi je bohužel hodně znát že je točen jako produkt, dobře každý film je samozřejmě točen pro peníze, ale u hobita mi to přijde až moc očividné. Řemeslně je to paráda, ale chybí tomu to srdíčko :-)