Recenzie (3 438)
Parker (2013)
Pohodový akční snímek,kde děj od začátku do konce tak jaký slabý akční film?No každému se líbí něco jiného,ale já se bavil celkem dobře.
Vlkolak (2010)
Jistě to patří mezi lepší filmy s vlkodlaky,což jich mnoho není,ale jinak se jedná o filmový průměr,ke kterému se občas vracím.
Rituál (2011)
Na horor V moci ďábla to nemá,ale k zahození to také není.Jedná se o průměr,který neurazí,ale některé nenadchne.
Hitchcock (2012)
průměr,který zabaví
Štyridsiatka na krku (2012)
průměrná komedie,na kterou se mi dívalo v pohodě
Bez súcitu (2012)
lepší,než konečná
Star Wars: Epizóda III - Pomsta Sithov (2005)
píčovina
Star Wars: Epizoda II - Klonovaní útočia (2002)
blééé
Hviezdne vojny: Epizóda I - Skrytá hrozba (1999)
blbost
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
blbost