Recenzie (3 438)
Černá klec (1995)
na jedno kouknutí
Michael (1996)
na jedno kouknutí
Fenomén (1996)
Napoprvé to zaujme kvůli těm získaným schopnostem,pak je z toho jen průměr.
Mesto šialencov (1997)
průměr
Jak ta je úžasná (1997)
Nechápu,jak někdo může toužit se vrátit po získání trochu sociální jistoty zpátky do hnoje.
Pomáda 2 (1982)
Jen další škoda filmového materiálu.
Pomáda (1978)
Ne,nebudu kritizovat,ale argumentovat. Pomáda je snímek imponující spíše jedince,jenž si takový život představují jako by ho žili oni sami. Jen zábava,užívání a hodně sexu. To je život. Páni. Ale počkat,a kdo se mi postará o obživu? :-D
Hriešny tanec 2 (2004)
Jako že Hříšný tanec není moje parketa,přesto si myslím,že tohle do prvního dílu má hodně daleko.
Hriešny tanec (1987)
Třeba na poprvé to může vyznít dosti emociálně pro některé zasněné jedince,nic ve zlém,ale já tenhle film bral jako jeden z těch lepších tak na začátku školních let. Jinak tohle je spíše ženský žánr,jelikož bych si tohle sám nepustil.
8. míľa (2002)
Takový průměr,i když vlastně já osobně moc ty hudební filmy dvakrát nemusím.