Recenzie (967)
Aquaman (2018)
Neskutečně infantilní krávovina... Ale atrakcí tam pár je, takže se to dá vydržet do konce...
Leaving Neverland (2019)
Zdejší komentáře jsou soubojem fandů jistého zpěváka a ne-fandů jistého zpěváka, čili objektivita žádná a relevance celkového hodnocení naprosto nulová (jak zde pomalu bývá zvykem)... Mně byl Jackson vždycky zcela jedno a jeho hudba mi nic neříká, takže jsem dokument vnímal jako obraz poškozených obětí a jako takový je film dost nepříjemným způsobem působivý. Jen ty 4 hodiny jsou na jeden zátah fakt hodně...
Bohemian Rhapsody (2018)
Pohádkový a lehce kýčovitý syžet, který si je ale své pohádkovosti plně vědom a naplňuje celé dvě hodiny pohodovou atmosférou a nádhernou hudbou. Celek funguje spíš jako zážitková atrakce, než jako film. Ale moc hezky se u toho vypíná a na velikém plátně s dobrým zvukem vás to prostě strhne. Čili nečekaná spokojenost.
Upgrade (2018)
Docela fajn letní nízkorozpočtová oddychovka z ranku filmů jako byl třeba Všemocný, nebo Zdrojový kód... Tentokrát s trochu přihlouplejším scénářem, zato s příjemnou dávkou nadsázky (jméno J. Wan na zvonku apod)... Příští rok si na to už nevzpomenu, ale na jedno shlédnutí ideální... 3 a půl kvůli zdejšímu lehkému nadhodnocení
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
CO??? To jako... vážně???
Abigail's Party (1977) (TV film)
Úžasná divadelní hra, ale chápu, že se zde moc nehraje... je moc o nás :)
Nahý (1993)
Pro mně nejlepší filmový Mike Leigh, krutě komický, mile melancholický, jak to umí jen on... a kardinální otázka na konec
Život Davida Galea (2003)
Nevyrovnanost a neukotvenost filmu není v tomto případě chybou režie, ale scénáře, který honí víc králíků, než lze chytit...
Kráľovstvo - Season 1 (1994) (séria)
Pouštím si všechny díly za sebou na jeden zátah a vždy zafungují přesně. Ještě se mi nestalo, a bych se během sledování 279min. filmu začal nudit. A Udo Kier je démonický až hanba :-))
Justice League (2017)
V pohodě oddychovka s řadou opravdu nesmyslných logických lapsů, matným záporákem a nesympatickým Supermanem, která ale v zásadě ctí předlohu a je v podstatě totéž co kterákoliv Marvelovka...