Recenzie (967)
Zrkadlo (1975)
Zážitek v pravém slova smyslu!!! Tarkovskij byl pro film tím samým, čím byl Mozart pro hudbu a v Zrcadle předvedl exelentní výkon... Film, který se nedá nijak popsat, film, na který nejde zapomenout... Podívejte se na sebe do zrcalda a zkuste nějak popsat co vidíte...
Zabijak (1989)
ok, ok, po zhlédnutí Killera se otevřeně stavím na stranu lidí, kteří tvrdí, že právě Killer je nejlepší film Johna Woo - JE NEJLEPŠÍ... tam, kde staví Hard Boiled na perfektně vybroušené akci, tam Killer bombarduje emocemi, spíše než akční film je tak dramatem, navíc herecky perfektním (na což si myslím skapala trochu Kulka v hlavě) a režisér se také předvedl výborně, především v budovánbí atmosféry (ta byla zase malým problémem u Lepšího zítřku) ODE DNEŠKA JE PRO MĚ JOHN WOO PŘEDEVŠÍM REŽISÉREM TOHOTO BRILANTNÍHO FILMU!!!!
Krajina prílivu (2005)
Šílenství v téměř čisté podobě... Neuvěřitelně silný zážitek, ale za přílišnou úchylnost a sklony k pedofílii a nekrofílii (teď to myslím napůl v nadsázce:)) musím dát jednu dolu... Výjmečný zážitek
Darkened Room (2002)
co to....? eh? ... tajemné, s náznakem děsu... zmatené, bez děje? nene, tohle se Lynchovi moc nepovedlo, celý film vypadá spíš jako (zajímavé) stylistické cvičení... A navíc je slyšet, jak mu při některých záběrech hučí digitální kamera :)
Abeceda (1969) (študentský film)
Now I set my ABC, tell me what you think of me...
Clerks 2: Muži za pultom (2006)
Návštěva "starých známých" velmi potěší :) Dočkáte se výborných dialogů, nostalgie, roztomilé R. Dawson, jednoho skvělého rozboru Pána prstenů, Jaye a Tichého Boba v plné formě, jedné taneční scény jako z monty pythonova smyslu života, ale i několika konvenčních vtipů a zbytečně pastelových barev... 4 a půl *
To (1990) (TV film)
Slabší tři,ale z nostalgie :) PS. : Ve dvanácti jsem se celkem bál...
21 gramov (2003)
Pro mě osobně lepší než Amores Perros, Inarritu se "vymakal", režijně bez chybičky, hudba je nádherná, herci úžasní (Del Toro, Naomi Watts) a do plného hodnocení chybí alespoň jedna nezapomenutelná scéna, která by film rázem vyšvihla... je prostě vynikající,ale není ještě jedinečný... Snad to Babel spraví :)
Banda pro sebe (1964)
Přiznávám, že mám Godardovi filmy rád, stejně jako jeho poetiku obyčejně neobyčejných dní (nebo naopak, chcete-li)... I Banda má své nezapomenutelné okamžiky - minuta ticha,tanec, Louvre...
Krtko v meste (1982)
"Hele! Jůůůůůůůůůůůůůůůůů!!" :) V podstatě velmi smutný Krteček, ale o to zajímavější a dojemější...