Obľúbené seriály (6)
Dexter (2006)
pozor nakazlive
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
VINIKAJUCE zabavne a napinave sci fi nenudi a stale prekvapuje uz od prvej casti SG-1 je proti tomu chudobny braška odporucam
Teória veľkého tresku (2007)
M.A.S.H. (1972)
Tak to sa da stale... DO KOLA DO KOLA
Hrozba z temnoty (2005)
miny hororove poviedky preco nie
Frasier (1993)
milujem ten humor