Recenzie (437)
300 (2006)
Hned v řadě za Statečným srdcem
Čierna labuť (2010)
Nějak zvlášť mě to neokouzlilo v půlce jsem to chtěl buď přetočit nebo vypnout, ale říkal jsem si, že když to má to hodnocení...jo bylo to dobrý, ale nic co bych musel vidět 2x
Silný kalibr (2010)
Dle hodnocení jsem čekal krávovinku, ale ba naopak...trochu lepší béčkovej akčňák s "49 Cent-em"
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Hodně šílená "videohra" :)
Oči války (2009)
V půlce jsem to už přeskakoval :-O
Vražedná terapie (2001)
No...celkem nuda...
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Dokonalý válečný seriál
Sajrajt sága (2010)
K pobavení to postačí podle povahy člověka
Tam, kde jsem nikdy nebyl (2005)
Taková "špatná" pohádka s dobrým koncem
Pomsta znásilnenej (2010)
To mě odzbrojilo na poprvé 100% psycho