Recenzie (926)
Hviezdne vojny VI - Návrat Jediho (1983)
Zdigitalizovaný konec, kde je herec z nových dílů..to jsou mi kurde věci.
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
U hvězdných válek je výborná jedna věc, že všechny tři staré díly (v původní verzi) jsou stejně dobré. Prostě pecka. Rád říkávám jednu věc: "kdo neviděl, nepochopí, kdo viděl jen kousek jakéhokoli dílu, nenávidí celé hvězdné války".
Hviezdne vojny IV - Nová nádej (1977)
Pokud se někdo nepodíval na všechny díly v pořadí takovém jakém vyšly, nehledě na to že poslední tři díly jsou dějově před prvními, tak ví že jde o filmové dědictví které dalo veliký základ novodobému sci-fi, ale nejen tomuto žánru. Světová klasika, která není jenom o světelných mečích a vesmírné rebelii. No a všechno to hodnocení co tu je pod pět hvězd je od lidí co viděli buď jeden-dva díly a nebo viděli jen část někdy v TV a díky tomuto přišli o skvělý filmový zážitek.
Kto prežije - Cagayan (2014) (séria)
Slušná série, ale pro mě už tady ty novější řady nejsou tak poutavé jako ty první. Přijde mi, že to divně stříhají a soutěže už nejsou tak zajímavé jako dřív. Jinak vítěz zasloužený no a styl a dynamika hry byla zajímavá.
Thor: Temný svet (2013)
Už vím jak to v tom Marvelu dělají. Oni vezmou totální tuctový popkorňák a nějakým záhadným, snad asgardským způsobem z toho udělají pecku, kterou si prostě člověk užije. Oproti jedničce možná trošku slabší, nicméně pořád pěkný nářez.
Captain America: Zimný vojak (2014)
Tak k tomuhle není ani co dodávat, prostě plná palba bez přemýšlení. Nemám rád v poslední době v podstatě žádné nové scifi akčnáky, až na jednu velkou vyjímku a to jsou Marvelovky a protože už jich máme pěknou hromádku, tak nemůžu být štastnější. A abych to vyjádřil ještě líp, předemnou "leží" Thor The Dark World a i přestože je skoro jedenáct hodin večer a zítra vstávám do práce, přesto si ho pustím. :)
My sme Millerovci (2013)
V té obrovské kupě, donekonečna se opakujících amerických nudných komedií, je tohle příjemné překvapení a recept na to, jak si na 110 minut oddechnout u nějakého toho nenáročného filmu. Někdo by mohl říct, že je to hodně jednoduché a trhlé, ale o to přeci u komedií jde, obzvlášť když se tyhle ty věci dokážou skvěle načasovat a namíchat. PS: Minimálně se podíváte na krásnou Jennifer a její striptýz. :)
Poklady zatopené Nilem (2010) (TV film)
Vynikající archeologický dvoudílný dokument o hledání "zapomenutých" artefaktů z nedalekých lomů přímo z nilu a okolí. Zjistíte plno zajímavých věcí, ale uvidíte i velice sofistikované techniky hledání kamenných kolosů v řece, které jsem v žádném jiném dokumentu o egyptologii neviděl. Nejen že v okolí Nilu je nádherná příroda ale všudypřítomná historie dýchá na diváka i přes obrazovku. Fakt pecka. Pro info: první díl se mi líbil víc.
Madagaskar 3 (2012)
Tak tohle byl totální propad oproti předchozím dvoum dílům. Díval jsem se na to jen ze zvědavosti a tak nějak jsem tušil že už to bude trapný odrhovák a přesně jsem to trefil. Za celý film, jestli jsem se čtyřikrát usmál, tak to bylo moc. Tohle už nebyla ani odreagovačka, to byl velice nepříjemný chaos.
Madagaskar 2: Útek do Afriky (2008)
Pro mě osobně je dvojka stejně dobrá jako jednička a byť to vykrádá Lívho krále a po filmařské stránce je o něco slabší, tak jsem se u toho bavil možná ještě o chloupek víc než u jedničky. Nicméně tak jako u jedničky ale musím říct, že to je jeden z filmu u kterého vím, že se na něj už znovu nepodívám.