Recenzie (92)
Stážista (2015)
V porovnání s ostatními snímky Nancy Meyers o něco slabší, ale i tak stále nadprůměrná záležitost, k níž se bude moci člověk stále vracet.
Prázdniny (2006)
Nevím, co všichni máte na té Lásce nebeské?? Mně se např. tento film líbil mnohem více a navzdory komentářům se domnívám, že scénář je zcela specifický oproti jiným z obdobného žánru. Ano, jedná se o romantickou komedii - možná spíše romantickou než komedii :-), a je proto jasné, že některé dějové linie se budou vždycky něčemu podobat. Jako celek je ale film zcela výjimečný. Určitě u nás doma během těchto Vánoc proběhne ještě minimálně jednou. Škoda, že Američani musí velice často zážitek z filmu zkazit závěrečnou scénou. I v tomto případě mi připadla jaksi zbytečná. Dodnes lituji, že jsem si Titanikem vytvořil averzi na Kate Winslet, kterou jsem překonal až shlédnutím Předčítače. Od té doby postupně hltám všechny filmy s Kate od Titaniku až po dnešek a postupně se z ní stává má nejoblíbenější herečka. I v tomto filmu excelovala stejně jako Cameron Diaz. Obě by za tento film zasloužily Oscara.
Podfukári (2013)
Tak to si dám líbit! Kam se hrabou marvelovky!!
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Velké zklamání. 2 hvězdy dávám za herecký výkon DiCapria (i když už předvedl lepší výkony) a záběry na krajinu. Jinak film dějově o ničem, od první do poslední minuty předvídatelný a šíleným způsobem "americký". Btw. některé scény mi nápadně připoměly můj oblíbený film Rambo - First Blood. Měl jsem co dělat, abych to dokoukal do konce......
Dom pri jazere (2006)
Je zajímavé, jaký vliv má na hodnocení filmu skutečnost, zdali jej vidíte poprvé, či podruhé nebo po Xté.....Poprvé to bylo na 4 hvězdičky, dnes mi to připadalo jako zdlouhavá slátanina max. na 2 hvězdičky. Upravuji tedy na finální 3 hvězdy a nevím, zda budu mít ještě někdy chuť si film znovu pustit.
12 rokov otrokom (2013)
Pouze kvalitně zfilmovaná kniha, nic víc. Opět si dovolím zmínit trochu opomíjený film Amistad, který se zabývá podobnou tématikou, nicméně po všech stránkách 12 let v řetězech předčí, ačkoliv naprosto nepochopitelně nezískal jediné ocenění.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Naprosto nevstřebatelná záležitost. S tímhle filmem je všechno špatně. Nejhorší film ze všech, které mají v názvu slova Batman nebo Superman. I seriál Smallville je oproti tomuto braku vysoce sofistikované umělecké dílo. Pokračování mě rozhodně nikdo nedonutí sledovat.
Pomstiteľ (2009)
Filmy se Seagalem mám obecně celkem rád, ale tohle je opravdu kravina. Na jeho filmy z osmdesátých a devadesátých let to nemá ani zdaleka.....
Predčítač (2008)
Zajímalo by mě, kde udělali akademici při udílení Oscarů chybu.....Neměli to lehké, ale dát tomuto filmu pouze jednoho Oskara, a to ještě v kategorii, v níž nejúspěšnější film toho roku Milionář z chatrče v podstatě nemohl konkurovat??
Snežné psy (2002)
V daném žánru rodinných komedií patří tento film ke špičce.