Posledné recenzie (31)
Hola, hola (2014)
Bridget Jonesová mě nikdy moc nebrala, ale její severská (mnohem opravdovější) sestra si mě získala. 5*
Pod kupolou (2013) (seriál)
Když někdo začne opravovat něco, co není rozbité, může to dopadnout asi jako "Under the Dome". Promyšlený sled událostí a vlastně celý námět se pod prsty neohrabaných tvůrců nezadržitelně drolí a přetváří do pseudo zápletky podtržené mizernými hereckými výkony a zoufale napsanými postavami, které ztvárňují. Zejména pak konec série je doslova prošpikovaný WTF momenty, jež hodnotím bezmocným kroucením hlavou se zoufalým výrazem ve tváři. O to větší bolest pro velkého fanouška Krále hororu. 2*? Asi z úcty k mistrovi, který se té taškařice účastní...
Pan Sloane (2014) (seriál)
Mistrně odvyprávěná seriálová lahůdka, kterou táhne skvělý Nick Frost. Nic proti povedeným taškařicím se Simonem Peggem, ale v této tragikomické poloze mám Nicka snad ještě radši. S chutí jsem prožíval všechny jeho vzestupy a pády, od kyselého začátku, až do hořkosladkého konce.