Posledné recenzie (61)
Neskrotná (2012)
Animace jako obvykle úžasná, ale dějově slabota. Navíc chyběla nějaká výraznější komická postava (něco jako Maximus v Na vlásku), matka medvěd to sama nevytrne, vážení. Zkrátka moc hezky nakreslená nuda, strašná nuda...
Susedská hliadka (2012)
Taková herecká sestava a přitom taková nuda. Za to by měli scenáristu rovnou popravit. Nebýt poslední půlhodiny, kdy se aspoň trochu něco dělo (ne že by to bylo nějak zvlášť vtipné), tak dám snad ještě o jednu hvězdu méně. A to jsem se tak těšil, že konečně uvidím Richarda Ayoade z Ajťáků v nějakém solidním celovečerním filmu, škoda, tak snad bude mít příště víc štěstí při výběru role...
Sammyho dobrodružstvá (2010)
Příběh jednoduchý, ale to 3D je úžasné (viděno na 3D TV).