Recenzie (2 228)
Nezabudni na mňa (2010)
Plně souhlasím s POMO. Podle hodnocení jsem se těšila na parádní film, ale bylo to zklamání. Pro mě nemastná - neslaná - nepřesvědčivá - předvídatelná nepodívaná.
Likvidace (2007) (seriál)
Dost dlouho jsem se přemlouvala, abych si seriál pustila. Myslela jsem, že skončím po prvním dílu. Obrovské překvapení, seriál mě pohltil natolik, že jsem odmítla dělat jinou činnost dokud jej celý neshlédnu. Mentalita Rusů je zde vystihnuta dokonale a představitel Gocmana, mě přirostl k srdci. Seriál potěší i toho, který zásadně nesnáší Ruské filmy.
Muži v nádeji (2011)
Při pročítání komentářů, jsem znejistila, že jsem byla na psychologickém dramatu a ne na komedii. Ale néé, fakt to byla komedie. Vážení kterým se film nelíbil, přiznávám se, že mě bavil a klidně se podívám znovu až půjde v TV. Plně souhlasím s Enšpíglem, který vyslovil vše tak, jak to cítím i já. Snad jen, že bych nemusela s Vicou hrát kulečník
V perine (2011)
Žádné veledílo jsem neočekávala. Ovšem, nijak mě tato muzikálová pohádka neurazila a z kina jsem odcházela v dobrém rozmaru. Asi jsem byla ovlivněna malými dětmi (k vůli nim jsem tam razila), ty byly náramně spokojené. Pokud to beru jako pohádku, tak v klidu tři hvězdy.
Rodinka (2010)
Zlý sen! Scénář, režie, kamera, vše stálo za ,,zdrávas královno". To vše, ovlivnilo výkon herců, kteří se ztráceli v rádoby vtipných replikách, chvílemi působili až trapně. Jednu hvězdu za to, že si vážím starých hereckých matadorů, kteří chtěli vrátit čas a měli dobrou vůli, ovšem to nestačilo.
Perfect Days (2011)
Pokud někdo čeká hlubokomyslný film, který jej vnitřně obohatí, tak na tento film nejděte! Kdo si dá ,,dvojčičku" a jde na oddechárnu, hurá do kina. Byla jsem ten druhý případ a pobavila jsem se. O.Sokol už v Partičce přesvědčil, že umí pobavit, ostatní herci standardní dobrý výkon. Děj chvílemi přitažený za vlasy. Váhala jsem kolik hvězdiček, je to na tři, ovšem několik scén mě opravdu rozesmálo a mám ráda I.Chýlkovou tak přidám hvězdu.
Nesmrteľní (2010) (seriál)
Klasické knižní předlohy, šikovným způsobem zasazeny do dnešní reality.Výborné herecké výkony,scénář i režie. U mě Slováci zabodovali na pět hvězdiček.
Vražda v zastoupení (1987) (TV film)
Neustále jsem hledala, kde ty herecké loutky mají schované nitě, kterými je vodí a čekala, kdy že to začne být napínavé. Ostrozrak, s vynikajícími herci vedenými O.Vetchým, jsem viděla před tímto veledílem a je to jako nebe a dudy. Nestačila jsem se divit, jak tomu pan Kelbl s komparsem, nakopali s prominutím prdel.
Tajomstvo starej bambitky (2011) (TV film)
Tedy, již dlouho jsem se tak nepobavila u současné pohádky. Vetchý, který hraje taťku, bude sexy a k sežrání snad i v pytli od brambor. No a výkon Kalouska s Nečasem, tedy pardon Lábuse -Vladyky se musí ocenit (jenom doufám, že se na to ti dříve jmenovaní nedívali, jinak i my máme daň ze vzduchu).Byla to prostě parádní, vtipná pohádka, která mě neskutečně sedla se vším, herci, námětem i režií.
Policajt alebo darebák (1979)
Tenhle rošťák mě vždycky ,,vykostí”, můžu si ho pouštět několikrát do roka a neomrzí, pro mě nejlepší krimi - komedie s Belmondem. Znám jí jako svý boty, ale nemůžu se dočkat, když si jde stlát před autem, že ta sranda konečně začne.