Recenzie (2 228)
Polícia Hamburg (2007) (seriál)
V 99% velmi slaboučké až slaboduché náměty. * u úklidu dobrý.
Miesto činu - Ein mörderisches Märchen (2001) (epizóda)
Po celou dobu to bylo skoro na čtyři, konec vše zkazil , jako obvykle.
Martina Sáblíková - Sama proti času (2013)
Kdyby tam nebyla ta nesympatická redaktorka s debilníma komentářema, dala bych pět.
Dialogy pro klarinet, cimbál a bicí (1985) (TV film)
Nejhorší zpracování Exnera co jsem viděla.
V štátnom záujme (1978)
Dopředu předvídáte jak to dopadne, protože jinak by to byla fraška. Je to solidní, stále aktuální politické drama, kde platí : ,,Chceš se mít jako prase v žitě ? Tak buď svině".
Pád do ticha (2003)
Horolezectví je pro mne ,,zajímavý koníček", ale dokument byl pecka !
Čtyři dohody (2013) (divadelný záznam)
Lidi, jděte na něj do divadla, ale ještě lepší je přečíst si knihu.
Moliére (2007)
Nadutý tupec Fabrice Luchiniho nemá chybu ! Doporučuji sehnat si film v původním znění. Dabing tomu hodně ubírá . Po úvodní vlažnější čtvrthodince jsem se u tohoto fiktivního dílka dobře bavila až do konce.
Vdovcovy intimní večery (1978) (TV film)
Za Kopejdu ** jinak neduchaplné.
Šťastné a veselé (2005)
Pro mně jeden z nejlepších protiválečných filmů. Jasně poukazuje na nesmyslnost válečné vřavy, touhy po klidu a míru každého obyčejného člověka, bez ohledu na národnost.