Recenzie (2 228)
Chlapi chcú len jedno (2004)
Tohle není vůbec špatný film. Jen si chce zvyknout na hlavní představitelku a způsob vyprávění. Překrásná hudba.
Dva týdny (2006)
Smutný příběh, podobných je natočeno nmoho.
Kameňák (2003)
Je to pořád lepší než ,, Vtip za stovku" nebo jak se to jmenuje a první díl všech Kameňáků mě pobavil, ostatní díly se opakují a nestojí za nic.. Nejsem patrně ten správný intelektuál, jako většina na ČSFD, kteří bedlivě sledují pouze program Čt2 a Feliniho, ale s tím již nic nenadělám. Takže pro mě dobrý.
The Doors - When You're Strange (2009)
Film o Doors mi dal víc.
Čarovný duben (1991)
Trvalo mi než jsem se do filmu vpravila na konci jsem chtěla být v Itálii.
Časy sa menia (2004)
Tak jsem se těšila a tak jsem se nudila.
V temnotách (1983)
Kurevsky zvláštní klášter.
Čokoláda (2000)
Sladce smyslný film.
V mene cti (2002)
Škoda zmařeného talentu Heathna Ledgera. Ten kdo má rád historická dobrodružná dramata o lásce a cti si přijde na své.
Den pro mou lásku (1976)
Po letech se film dívám jinýma očima a pro mě přece jen trochu vyčpěl. Harapes je fešák, herec ovšem v žádném případě není, jeho výraz je stejný jak v bolesti tak ve chvílích štěstí. Martička je křehká a krásná, ale celý film neutáhne. Jediné co zůstalo je silný námět.