Recenzie (2 228)
Svéráz národního rybolovu (1998)
Stejně dobré jako ,,Lov". На здоровье друзья фильм !
Šťastné čísla (2000)
Smíchy jsem se neválela, ale film mě bavil.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Každým novým podíváním jsem zvyšovala o hvězdičku. Až jsem si na Verna po Krkonošku zvykla a teď se vždy bavím.
Tankový prápor (1991)
Olmerovu ,,tvorbu" nemusím. Sázka na hrubost, která nedělá potíže Skamene ani Jandákovi. Vše završují nudní herci Chytrová a Vaculík. Přečtěte si raději knížku.
Ten svetr si nesvlíkej (1980)
,,Definuj přesně". Mít takovýho pedantickýho týpka doma, tak mě trefí.
Topiaci sa stebla chytá (1967)
Nikdy mě to moc nebavilo a nebaví.
Účastníci zájazdu (2006)
Poprvé jsem oslněná nebyla. Po druhé, jsem si film vychutnala a moc se pobavila. Polívková byla senzační.
Vrátnik od Maxima (1976)
Komedie přesně po Franccouzku. Patří k mým nejoblíběnějším.
Vrchní, prchni! (1980)
Originální a geniální dvojice S+S nám naservírovala lahodné MENU ve výběrové restauraci se skvělou obsluhou.
Všechno nejlepší (2011) (relácia)
Paní Jirásková je, nebo spíše byla, velká herečka. Oslava se neobešla bez křeče a chvílemi zaváněla až trapností.