Recenzie (254)
Osvietenie (1980)
Ukážka toho ako má vyzerat pravý horor. Aj bez bez jatiek a hektolitrov krvy dokázal Dokázal Stanley Kubrick natočiť skvelý horor. A čo ho robí takým dobrým? Atmosféra atmosféra a ešte raz atmosféra. Kamera, strih, hudba scenár a herecké výkony a réžia sú doslova dotiahnuté na maximum. .. a komu by nepreplo samému pripitému v takom hoteli so svojou divnou ženou a depresivnym synáčkom? :P Odporúčam
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
Geniálny film. proste Kubrick . komédia pri ktorej sa nesmeješ..iba usmievaš...aj to len z času na čas ;) ale v konecnom dôsledku pobaví a taktiez prinuti porozmyslat nad moznými dôsledkami vojny ako takej. Peter Sellers v trojrole podáva skvelý výkon (hlavne dr.strangelove omg :D HEIL! ....no z toho som nemohol) a George Scott taktiež na oskara. Posledná scéna do dejín filmu.
Leon (1994)
umelecké dielo a bezpochyby najlepší film aky kedy Besson natočil. Odporúčam hlavne verziu Directors Cut a pôvodné znenie.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Čistokrvná šialenosť, zvrátenosť a nechutnosť...prekrásne vygradovaná do masakrálneho konca. Jedno z najkvalitnejšich Bčiek... pri ktorom som sa aj oprávnene smial. Hororová komedia storočia :) . režisérová fantázia a hravý štýl markantný. O tomto filme sa ťažko hovorí...ten treba proste vidieť . !!! takže kto nevidel..snažte sa uvidieť :D
Jurský park (1993)
jeden z naj filmov 90tych rokov... revolučné triky, skvela výprava a dobrodrúžstvo na n-tú. Vtedy ako dieťa som s nadšením hltal každé sústo tohto filmu. Spielberg patrí právom k najlepším režisérom. A po 15tich rokoch má film stále co povedat a neuveritelné je ze tie triky sú stále vynikajúce.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
od Farrelyovcov to najlepšie čo zatial natočili. mám rád šibnuté komédie a táto medzi ne patrí. Nejde totižto o umelecký dojem..skvelu réžiu či nadupaný scenár. Ide o srandu... o uvolnenie pri filme... o celkové "vypnutie". Pretože aj také filmy treba. Preto aj ja hodnotím film hlavne podla kategórií v ktorých sa nachádzajú. a tento film si v danej kategórií vedie velmi dobre
Podfu(c)k (2000)
všetko je tu už napísané. ja už len vyzdvihnem slovenský dabing tohto filmu...jeden z naj... "tak...a sme v piči..."
Po prečítaní spáľte (2008)
film ktorý sa nesnaží predať nejakú hlbšiu myšlienku. avšak skvele zahraté charaktery ktoré Coenovci opäť skvele vykreslili a situácie do ktorých sa svojimi činmy dostávajú robia z filmu celkom originálnu lahôdku. Film ma ozaj pobavil . a ten koniec :-D no... "jesus fucking christ"
Batman a Robin (1997)
neviem pochopit ako Schumacher mohol natočit taku sračku. co sa snazi byt komixove ale vyznieva trapne a gýčovo. Najhorši batman...
Králi ro(c)ku (2006)
povinnosť pre každého fanúšika tvrdšej hudby. Milujem soudtrack :) a tenacious D + extra rofl Ben Stiller :)