Recenzie (295)
JoJova prazvláštní dobrodružství - Hvězdní rytíři (2014) (séria)
Začátek anime je velmi slibný, ale postupem času bohužel jde úroveň dolů, hlavně díky repetetivnosti a stereotypický zvratům.
Vtedy v Hollywoode (2019)
(kino)
Hovory s TGM (2018)
Vždycky se dá udělat víc -> vždycky se dá natočit líp..
Láska (2012)
Film nádherně vyobrazuje těžkosti stáří a hnus strasti blízkého člověka, ale to naprosto neomlouvá nehoráznou dvouhodinovou stopáž naprosté nudy a zbytečnosti. Nesmyslně dlouhé záběry na nicneříkající věci zde nejsou k prohloubení emocí ani k náznaku většího utrpení, jsou jednoduše bezvýznamné.
Vrana (1994)
B jak vyšité!
Sandy Wexler (2017)
Vtipnost tohoto filmu spočívá v jeho samotné nevtipnosti.
Český Honza (2007) (TV film)
Tak špatný, až tak dobrý..
Dunkirk (2017)
Zbytečné digitální scény, např. kdy letadlo vypadá jakoby bylo na provázku. Největší problém filmu ovšem je muzika, ta se snaží pořád být vyhrocená a nechává diváka v napětí s tím, že přijde něco špatného, nebo určitá velká akce, ovšem nic takového nepřijde. Ještě tu taky máme "happy end", kde zahraje muzika radostná a nakonec je to vše v pohodě... (Kino)
Ovčáček čtveráček (2017) (divadelný záznam)
Nevtipné. Opakování už proběhlých rozhovorů (takřka slovo od slova), "zpívání", špatné imitovaní, přehrávání a používání sprostých slov bezdůvodně, nedělá dobrou komedii, alespoň teda podle mě. Jestli má toto vystoupení rozesmát svou trapností, tak bohužel neholduji tomuto typu humoru.
Soudce Alexandr (2017) (relácia)
Vždycky jsem rád, že v této naší malé zemi se najdou tak spravedliví soudci. Pan Alexadr podle mě vždy rozhodne naprosto správně.