Posledné recenzie (20)
Thor: Láska a hrom (2022)
Stačilo to raz vidieť mal som dost aké sklamanie.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Ako zaver Trilogie velke sklamanie jednotka je top 10/10 dvojka 9/10 a co toto tak 7/10. Dej taky nijaký Roketa odsunieme na bok Gamora a ja tam i tak že nejak sem nepasovala a a Adam Warlocka srviit debil* to už co am byt
Fringe (2008) (seriál)
10/10