Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Nejen nejlepší animovaný seriál, ale také nejlepší seriál vůbec. Příběhy této potrhlé rodinky jsou opravdu neskutečně zábavné a ani ne zcela povedené poslední série mě rozhodně nepřesvědčí o jiném než pětihvězdičkovém hodnocení.
Studio 30 Rock (2006)
Domek z karet (2013)
Community (2009)
Hra o trůny (2011)
Futurama (1999)
Dva a pol chlapa (2003)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Moje srdeční záležitost. Všechny postavy a jejich životní příběhy jsou skvěle napsané a jejich životní příběhy jsou rozvedené do nejmenších detailů. Koncept Přátel dovedený k dokonalosti s lepšími herci a hlavně zábavnějšími příběhy a scénkami. Celkově se mi Ted a spol. líbí mnohem víc než Přátelé. Legendární seriál.