Obľúbení herci (10)
Karel Lamač
Najlepšie filmy:
Ducháček to zařídí (1938)
Drvoštěp (1922)
Otrávené světlo (1921)
Cary Grant
Najlepšie filmy:
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Šaráda (1963)
Holiday (1938)
Gregory Peck
Najlepšie filmy:
Prázdniny v Ríme (1953)
Veľká zem (1958)
Šarlatový a černý (1983) (TV film)
Raoul Schránil
Najlepšie filmy:
Nebe a dudy (1941)
Kristian (1939)
Eva tropí hlouposti (1939)
Josef Abrhám
Najlepšie filmy:
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Revizor (1971) (divadelný záznam)
Hráči (1983) (divadelný záznam)
Sean Connery
Najlepšie filmy:
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Skala (1996)
Nepodplatiteľní (1987)
Rudolf Hrušínský
Najlepšie filmy:
Vyšší princip (1960)
Obecná škola (1991)
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
Theodor Pištěk
Najlepšie filmy:
Škola základ života (1938)
Cisárov pekár a pekárov cisár (1951)
Prednosta stanice (1941)
Zdeněk Svěrák
Najlepšie filmy:
Dobytí severního pólu (2006) (divadelný záznam)
Záskok (1997) (divadelný záznam)
Dobytí severního pólu (1987) (divadelný záznam)
V Agentuře Puzzle mě zaujal. Jako dabér patří k mým nejoblíbenějším (jeho House je snad ještě lepší než Laurie v originále a jako Arthas ve Warcrafech :-o mě příjemně překvapil). Ovšem vidět ho na jevišti je fakt lahůdka! Úžasný, fenomenální, opravdu zážitek!!!