Recenzie (15)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Epic
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
V dnesni dobe vseho... dustejne zakonceni. Skywalker zije dal...
Volyň (2016)
Krutarna
Spawn (1997)
Zlatý 90.leta:)))
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Skvělý koncert. A vynikající dirigenti, kteří všechny uřídili.
Justice League (2017)
S
Baby Driver (2017)
Sen kazdeho kluka. Ritit se po silnici vrazednou rychlosti. A pak zjistit, ze nejlepsi se divat kolem a poslouchat radio BEST SONG EVER.
Thor: Ragnarok (2017)
Pomozte mi !!!
Dunkirk (2017)
Závidím mu že si může točit co chce a jak chce. Britové musí být hrdí. Jinak pro mne zfilmováné "Vteřiny před katastrofou" na velké plátno. A Hardy je jako vždy boží.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Myslím že to muže cele ovlivnit další krok a jak to bude pokračovat. Ma to hloubku ale chybí tomu, to co má Marvel = koule. Ben se bude litovat, zaleze pod zem, ale nemá se zas tak za co stydět.