Recenzie (218)
Továrna oživlých mrtvol (2009)
ozvučení mi přišlo dost amatérské. Jinak ** za mrtvoly, krev a chlápka s kladivem
Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik (2010)
Tento díl Narnie mě doslova nudil.. ale přetrpět až do konce se to dá. Zlatý první díl :)
TACHO (2010)
Zpěváci by neměli hrát.... pak to dopadne jako tento film..
Ve znamení raka (2010) (seriál)
Laura Linney a její sousedka mě dostávají každý díl :)
Krokodíl útočí (2007) (TV film)
Thajky pěkný, ale tím to končí.
Hole in One (2009)
asi nejhorší pokračování Prci Prci Prcičky... kdy bratranec Stiflera má přioperovaný prsa
Camp Rock 2 (2010) (TV film)
Dnes byla od Disney premiera tohoto filmu. Nebýt přítomnosti Ewy Farné, Šebrleho atd. přímo v sálu tak dám pouze jednu hvězdičku... Velkej koncert to byl, ale rozhodně ne pro mě.
Babylon A.D. (2008)
Kdybych tam nehrál tak dám **
Kuky se vrací (2010)
Skvělé zpracování, dabing lesních postaviček, automobilové honičky a skvělé hlášky.. :)
Probuzení (2009)
jedním slovem NUDA. Už od začátku... a to to měla být komedie. Moc mi do smíchu není.