Recenzie (312)
Stanfordský väzenský experiment (2015)
WOW ! tenhle fil snad nejde hodnotit běžnými měřítky.To se snad ani člověku nemůže líbit v obvyklém slova smyslu. Jako příblížení té nejvíc fascinující zvrácenosti vypovídející o lidské psychice to přesně plní svůj účel. ...vlasně to trochu připomíná Tarantina, jen je to autentičtější...
Fargo (1996)
Okomentuji to tím co seriál nejvíce charakterizuje : Is that what you want Lister ? ... no druhá řada už mi tak dobrá nepřišla...
Style Wars (1983)
mě to přišlo takové povrchně plitké a o ničem, což mě hrozně mrzí...
Steve Jobs (2015)
Pro mě prostě ty filmy o Jobsovi nedokážou v tak krátkém čase popsat dostatek informací, vždycky je to šílená redukce... jo, jsem deformovaný knihou, která mě fascinovala . Atmosféra ale dobrá a Fassbender je super...
Osem hrozných (2015)
Happyendy prostě Tarantino umí. Tak dobře nedopadnou ani leckteré pohádky. No, pro fans si myslím, že v pořádku , dostanou to co mají rádi v obvyklé kvalitě jen v trochu jiném kabátě a na 70 mm filmu. Jak zpívají Tři sestry "Nic novýho pod sluncem, my to takhle chcem... " Při shlednutí trajlerů mě trochu zamrazilo, že soudtrack bude velmi nudný, ale to byla jen chyba upoutávek, opět byl super !
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Film i Leo si jdou tvrdě za svým a proto je to tak silný a tak skvělý... fakt možná něco co tu ještě nebylo, nevím jestli jen příběhem, ale spíš stylem natočení,kamerou a toho co a jak dlouho se točí... třeba scéna s medvědem byl asi nejepičtější souboj ever ...ale pocit... stejně spíš na 4 , ale je to jen můj pocit....
Korunný princ (2015) (TV film)
Nejvyhulenější český film od Samotářů...
Mission: Impossible 5 (2015)
James Bond je mrtev, at žije James Bond. Na mě to tak trochu působilo jako návrat do dob než začal Bond zpochybnovat svůj vlastní mýstus s příchodem Daniela Craiga.
Temný prípad (2014) (seriál)
Asi jeden z těch seriálů, který je cool, má skvelé herce, je neotřelí, je zajímavý, je napínaví atd. atd. a přesto ho nedokážu milovat.... ale to by asi nemělo odradit ostatní :)
Prekliaty ostrov (2010)
Já nevím ted je mému srdci blíž E.A. Poe: Podivný experiment , prostě když jsme na to koukal ta mě to tak nějak pocitově bavilo víc. On je Prokletý ostrov takový střídmější a asi i lepší... nevím třeba to nekdy po druhém shlédnutí a s odtupem času přehodnotím...