Recenzie (24)
Trol (2022)
Asi som 8-rocny chlapec, ale ja som si to uzil.
Thor: Láska a hrom (2022)
Ocakval som komediu, dostal som komediu. 4/5*.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
Serial plny klise, ktore kupodivu spolocne velmi dobre funguju.
Pieseň mora (2014)
Irska mytologia v animovanom prevedeni... ocakoval som menej, dostal som toho najviac ako sa dalo.
Daredevil (2015) (seriál)
Vyborne spracovanie, napatie, akcia a hlavne jednoduchost bez zbytocnych narocnych dejovych kombinacii. Avocados at law!
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Ten, kdo stojí v koutě... 4*
Bobor (2011)
Iní vedia pomôcť, pokiaľ tým iným ste vy sám.
Box (2009)
Škoda, škoda, škoda ... napad výborny ale zbytočný veľmi čudný koniec.
Kniha džunglí (1967)
Križovkárska nápoveda: "Had z Knihy džunglí". Zlatá éra Disney rozprávok, príbehu, animácie. Na tomto by mali aj teraz vyrastať deti.
Bláznivé dobrodružstvá zajaca Bugsa (1981)
Toľkokrát to vysielali vždy vtedy keď som musel ísť do kostola, nedeľné rána, Veľkonočné pondelky a vždy som dychtil to konečne dopozerať celé. Skvost, Looney Tunes prepísali a nastolili dejiny animovaných gagov.