Posledné recenzie (4)
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Nemam rada thrillery z blizkeho vychodu, vacsinou sa tam kazdu chvilu hadzu vrecia na hlavy, trhaju sa nechty a podobne, ale pri tomto filme som po dlhom case dupkala od napatia nohami. Velmi brilantne spracovany pribeh, uzasne herecke vykony, skvele dialogy!
Stormbreaker (2006)
Hrozostrasna zlatanina klise a este k tomu nuda...
Sucker Punch (2011)
Velmi bizarny pribeh, narazila som nan pri prepinani kanalov, ale prikoval ma k obrazovke. Teda najprv Bjork, tu casto vo filmoch nepocut a potom aj sladka blondava bojovnicka :)