Recenzie (332)
Prvý kontakt (2016)
Musím říct, že ačkoli bych možná škarohlídsky některé momenty chtěl rozpitvávat jako "to přece nevychází" (jak to, že emzáci pochopí první slova a třeba rozdíl mezi "člověk" a jmény?)... Tak mi to nakonec nevadí. Celek totiž tyhle jednotlivosti přebil. Well done!
Matky rebelky (2016)
Být dobrým rodičem je fakt makačka ;)
Bananas in Pyjamas (2010) (seriál)
why oh why... tohle natočil někdo za trest a pak to viděly sestřenice mé dcery a zanesly tenhle mor i k nám domů :(
Máslo (2011)
4/5 - ale z toho tak dvě hvězdičky jsou za samotnou ideu natočit film o máslu. Máslo! Viz: http://maslo.cz
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Mě to baví!
Teória tigra (2016)
Dal bych tomu tak tři a půl - protože těm ženským jsem to prostě nevěřil. Ale jinak pár super hlášek a Kohák nebyl vůbec tak marnej, jak jsem čekal podle komentářů ;)
Palculienka (1994)
Je to upřímně dost bída :(
Kobry a užovky (2015)
Klobouk dolů. Herecká jízda, skvělý scénář, uvěřitelné dialogy, perfektní režie. Pro mě jeden z nejlepších českých filmů posledních let.
Fúsi (2015)
Vynikající film, Fúsi je borec :) a teda mě to depresivní nepřišlo vlastně vůbec - smutné občas ano, ale vždyť to má konec otevřený a Fúsi to prostě dal!
Noc plná zázrakov (2011)
a tak jo, dám plný počet, protože ve svém žánru to bylo fakt dobré a bavil jsem se i dojímal docela dost :) ideální pro sledování pod peřinou v zasněžený večer :)