Recenzie (21)
Fallout (2024) (seriál)
Zábavné post-apo.Občas kolísavé tempo, sem tam slabší akce ale Závěrečný díl top a solidní příprava na dění v druhé sezóně. Ella Purnell a Walton Goggins absolutní tahouni celé série.
Tvorca (2023)
Hezká nuda🤷😅
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Slabé Zacku, slabé...😑😅
Spider-Man: Cez paralelné svety (2023)
Masterpiece!!!!! 10/10
Bod obnovy (2023)
Je fuk, že to má slabší scénář, kašlat na to, že některé zákonitosti v rámci fikčního světa nemusejí dávat, při zamyšlení, tak úplně smysl, hodit bobana na občas lehce krkolomné dialogy....ten film je v našem rybníčku úkaz a jestli chceme aby se konečně začaly točit žánrově odvážnější věci, které se nemusí za svou existenci stydět, tak mazejte do kina!!! Film není dokonalý ale jako celek funguje hodně dobře, skvěle vypadá a posouvá Český film zase o kousek dál..... příště to může být zase o něco lepší!!! Spokojenost
Nikto ťa nezachráni (2023)
Mimozemská invaze, trošku jinak než jsme zvyklý 🤪 fajn atmosféra, pár napínavých creepy momentů a podivný konec...balancuju mezi 3 a 4 hvězdami...ale jooo, dám 4 za to, že to bylo příjemně jiné 👽
Flash (2023)
Co to ku*va bylo?! Komedie?! Parodie?! Lehký bizár?! Netuším!! 🤷😂 Triky o něco málo lepší než od studia The Asylum ... no průjem prostě!!! Nedivím se, že to v kinech propadlo...na druhou stranu je to tak šílený a vtipný, až mě tenhle pejsko-kočičkovskej nesmysl náramně bavil... nechápu a lehce se stydím....😂😂
Kocúr v čižmách: Posledné želanie (2022)
Kuuu*vaaaa, takhle se dělá pokračování 👊😎 Vtipné, svěží, animace hravá, akce velmi solidní...a tentokrát i místama nečekaně dospělé 🤩 P.s. skvělý záporák💀😉
Nimona (2023)
Tož nečekaně dobré to bolo 🤔 Občas se Netflixu zadaří🥳
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Netřeba kydat další trakař s hnojem... vše už tu bylo napsáno. Dokoukat se to dá ale je to teda velký špatný...🙈😬