Obľúbení skladatelia (9)
Za jeho celoživotní přínos filmu! Ale hlavně za: Počátek, Temného rytíře, Rivaly, Kruh, Lví král, Pearl Habor a mnoho dalších :)!
Zejména za spolupráci s Timem Burtonem :).. jako Beetlejuice, Střihoruký Edward, Velká ryba, Mrtvá nevěsta Tima Burtona a taky Muži v černém.
Ludwig van Beethoven
Najlepšie filmy:
Mechanický pomaranč (1971) - nepôvodný
Fantazie (1940) - nepôvodný
Zneuctená (1931) - nepôvodný
Trent Reznor
Najlepšie filmy:
Stratené dievča (2014)
Duša (2020)
Sociálna sieť (2010)
Za Pána prstenů, Hobita, Vlka z Wallstreet, Huga. Patří mu velké díky :).
Star wars!! :), Indiana Jones, Harry Potter... wow, úžasná kombinace.
Za Avatara, Statečné srdce a Titanic :).
Obdiv za Vall-iho, Zelenou míli, Seznamte se Joe Black, Zaříkávač koní aj. :)
Harry Potter, Benjamin Button, Strom života, Fantastický pan Lišák, Grandhotel Budapešť :))