Recenzie (58)
Úraz (1997) (TV film)
No příběh úplně o ničem, předvídatelný až prvoplánový.. Celá povídka stojí na hereckých výkonech, které jsou ale vynikající a právě díky nic ty 3 hvězdičky.. No, možná dvě a jedna za mladinkého Ondřeje Sokola ;-))
Partička (2011) (relácia)
Zábava, která tomu českému mainstreamu asi chyběla. Rozhodně nechci tvrdit, že se vždycky všechny vtipy podaří, ale to už je riziko improvizace. Z mého pohledu je to tak 20 na 80 - trapný, až vulgární humor vůči tomu inteligentnímu a to se dá vydržet :-) Překvapivé je i to, že Suchánek s Genzerem mi tam nějak výrazně nevadí, ač je běžně moc nemusím... A nejvíc celá show samozřejmě stojí na Ondřeji Sokolovi, který je naprosto okouzlující.. Haters gonna hate :)
Krajina za duhou (2007) (amatérsky film)
Opravdu úchvatný snímek, který byl dělaný takřka na koleni.. Hluboká myšlenka, hluboké poselství a obrovská naděje!!! Smekám, nechávám se lehce dojímat a vnímám krásu v hrůze....
Žijeme s vírou (2010) (relácia)
Ale tak mně se to celkem líbilo... Je to hodně umluvený, ale myslím, že je to tak i avizovaný... Má to něco do sebe, má to myšlenku... Má to i dost much, ale dobrý záměr vítězí :)
Ľadové ostrie 2: Cesta ku sláve (2006)
K nerozeznání od jedničky...
Akt (1997) (divadelný záznam)
Jediný ze všech Cimrmanů, který mě vážně nenadchl.. Někdy se na něj musím podívat znovu a třeba ho rehabilituji :-)
Život je pes (1933)
Hezký, milý prvorepublikový film. Ale, já nevím, něco mi na tom asi chybí. Asi to přece jen není úplně můj styl.. Ale.. Je to tak 3,5 * :)
Honba za slobodou (2004)
No, dobře, dobře. Je to slaďárna, je to úplně průhledné, scénář je dost děsný a nevěrohodný a navíc klišovitý, prezidentský pár zcela americky tradiční (šedovlasý, seriózní pan prezident, blonďatá paní prezidentová) a jízda po Praze mi přijde dost zvláštní už proto, že mám pocit, že se do spousty těch ulic vjet vůbec nesmí :) Ale.. No, mně se to z nějakýho zcela nepochopitelnýho důvodu líbilo.. Mělo to svoje kouzlo a dva hlavní představitelé se mi taky líbili.
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Oddychiová blbost :-) Možná si to zaslouží i 4 *, ale viděla jsem to v ruském znění bez titulků, čili si nejsem úplně jistá, jestli mi nějaké zásadně vtipné momenty neunikly :-DDD
Místo v životě (2006) (seriál)
Zbytečné pokračování dobrého Místa nahoře. Mám pocit, že jak to začala vysílat Nova, brutálně klesla úroveň a ztratilo to veškerou myšlenku... Ostatně, co čekat od komerční televize...